Ilgaz Merhaba kızlar son adet tarihim 15 Kasım haftaya gitsem kese görünür mü ? Yada biraz daha beklesem de kalp atışı ile birlikte mi duysam
Anneadayi09 Ilgaz bende 6+1 oldum keseyi gormedi doktor çok korkuyorum şimdi özele randevu aldım oraya gidicem inşallah görürüm sende görürsün inşallah 🤗
Boncukgiller003 Benim 5+5 de gördük. Görmezden de telaş etme devlet hastanesi doktorlaru göremedi ordan çıktım özele gittim o gördü. 7+1 de kalp atışını ve bebeği gördük 😊💙
Ilgaz Kanda vermedim daha sadece evde test yaptım küçük bir ilçedeyiz kan içinde kontrol içinde merkeze gitmem gerek merkezde çok uzak
Mpy Ilgaz ağrın sizin yoksa bekle acele etme ama folik asit başlaman gerekiyor etrafında eczane varsa gidip al içmeye başla.. 10 gün sonra da muayeneye gidersin hem kalp atışını da duyarsın
Ilgaz Anneadayi09 devlet hastanesi galiba çok özenli bakmıyor özel daha çok ilgileniyor özelde görürsün inşallah canim
dimple94 Ilgaz benim de 11 Kasım doktor cuma günü göremedi keseyi bu cuma tekrar gidicem biraz bekle bence sen de 😊