melegegebe Yaa emer tabi ama doyasıya kadar emer , sonra kalan süt nolacak. Gerçekten elle sağmak çok zor. Ben sağlık personeliyim,hemşireyim. Kadın doğum servisinde çalışan arkadaşlarımıda gördüm bizzat, elle sağım çok zor ve efektif değil yani pek işe yaramıyor elverişli olmuyor. Hep yine süt sağım makinesine mum olunuyor. Bende yoksa hiç aklımda yoktu gereksiz buluyordum ama lazım cidden annelerimiz kullanmadıkları için lazım görmeyebilir. Maalesef eskisi gibi değilki her şey,normal yollarla doğumu geçtim suni sancıyla bile doğumun başlamadığı oluyor sezaryen ile doğum oluyor,ki sezaryen doğum sonrası süt gelişi çok zor illa destek istiyor. Fazla uzun oldu ama detaylı anlatmak istedim hakkını helal et.