sevara Oykununannesi55 bizimde son 6gün ama hiç gelmek istemiyor. 12.12 ye anlaşmıştık gel diye gelmedi😂 o yüzden doğuramuyorum bende😅
alininannesiiiii Ay ne güzel bitmiş ne kalmış şunun şurasında Allah sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin inşallah beklemek zor🙈😇🙏
Oykununannesi55 alininannesiiiii evet az kaldı yarın eşimin doğum günü inşallah bize sürpriz falan yapar 🤗🤗
alininannesiiiii Oykununannesi55 hadi inşallah hayırlısıyla sağlıkla gelsinde ne zaman gelirseler ozaman gelsinler bizim daha 88 gün var inşallah bizde son 10ları görürüz 🙈☺️