Kızlar 16 haftalık hamileyim. 9. Haftadan beri progestan kullanıyorum . Bu süre içinde 3 defa da pruloton iğne oldum. Doktora gittiğimde kese de hiç bişey yok diyor şükür ki. Ama rahim de var diyor. Zorlanmış diyor. Ama hani zorlayacak bişey de yapamıyorum ilişki de dahil. Şuan ilacı kullanmaya devam etmeme rağmen lavaboda görüyorum ki az da olsa kahverengi kırmızı karışık hafif akıntım oluyor . Neden acaba ya böyle bişey yaşayan var mı ?