aslında hep derdim bi kızım olursa adını idil koyacam diye ama herkes karşı çıktı bu isme işte lakap takmaya başladılar ben böyle çağıracam falanlar iki isimde koymayı sevmiyorum tek isimli olsun bebeğim bu ikisi arasında kaldım sizce hangisini koymalıyım