Merhaba anneler 🥰
O kadaaar çok bekledim ki kızımı taa 42. Haftaya kadar ☺️ Ben ameliyat korkum olduğu için hamike kaldığımı öğrendiğim andan itibaren normal doğuma odakladım kendimi, psikolojik olarak da buna hazırdım, üstelik doktorum da hep destekçimdi çok sağ olsun. 42. Haftaya girdiğimiz gün doktorumla ortak aldığımız kararla sabah 10 da suni sancıyla yatışım yapıldı. Sancı takılmadan benim kendi sancılarımın 70-80 e çıktığını fark ettiler nstde ama ben hiçbir şey hissetmiyordum. Sancı verlmeye başladı ben gayet rahat yürüyorum koridorda, pilates topunda zıplıyorum, yakınlarımla konuşuyorum telefonda(doğumhanede sancı çektim kimseyi almadılar). Eşim ve kız kardeşim kalacağımız odada meryem ana otunu suya koydulsr bi yandan da onlarla iletşimdeyim ☺️ İlk açıklık kontrolü yatış yapmadan yapıldı, 1 cm. Sonra her yarım saatte bir bakmaya başladılar, 4. Saatin sonunda sadece 1 milim ilerledi🙄doktorum geldi akşam 18.00 ‘e kadar bekleriz daha da yatırmam seni boşa yorulma dedi. Ben çok eminim ama yani vücudum suni sancıya kesin cevap verecek diye düşünüyorum. Zaman ilerledikçe etraftan bebek sesleri, sancıdan ağrıdan ağlayan annelerin sesleri bende hala hiçbir şey yok, üstelik nste düzenli sancım çıkıyor ve 115 leri falan görüyoruz ama ben ince bi sızı gibi hissediyorum sadece. Ebeler şokta doktorum şokta, 100 küsür sancıyla ben baya dans ediyorum falan 😬 Doktorum 18.00 e kadar bekleyecekti ama covid testim geç çıktığı için 19.00 a kaldı ben hala umutluyum sadece açlık susuzluk halsiz düşürmeye başladı. Sonra eşim dayanamadı beni öyle görünce çünkü genel olarak çok hareketli sürekli kahkaha atan enerjisi her durumda yüksek bir tipimdir, öyle ki doktorumun hemşiresi asistanı falan güle oynaya doğum yapacağımı düşünüyordu hep. Sonra ebelerden biri geldi sancıyı çıkarıyoruz 20.00 de ameliyata gireceksiniz dedi dünya benim başıma yıkıldı sanki. Doktorum geldi beklemek istiyosan bekleriz ama sancı ağrı hissetmediğin için çocuk aşağı inmiyor ne kadar bekleriz bilmiyorum dedi, eşim kesinlikle izin vermiyordu zaten ben halsiz düştüğüm için. Ağlaya ağlaya ameliyathaneye girdim, ameliyathanenin kapısında ailem eşim beni öyle görünce iyice kötü oldular, son dakika eşim sedyeye koşup elimi öptü damar yolumu çıkardı yerinden😬 Allahım zaten salya sümük olmuşum korkudan kalkıp suratını yumruklamak istedim o an🤣 içeri girdiğimde bütün ekip beni sakinleştirmeye çalıştılar allah razı olsun,biraz sakinleştim sonra haber geldi benimke beraber yatış yapan yan odamda 50-60 sancısı varken ağlayan bir anne tam açıklıkla doğuma alınmış o an dedim gerçekten doğum şekli tamamen bebeğin kararı. Doktorum acil onun doğumuna geçti, ben beklerken soğuktan korkudan titremeye başladım. Yarım saat sonra ameliyatım başladı spinal anestezi aldım, iğne gerçekten hiiç hissedilmiyormuş. Benim sezaryen korkum hep uyuşmazsam ya kesildiğimi hissedersem diyeydi. Sürekli söyledim zaten “parmağım uyuşmadı sanki ayağım uyuşmadı sanki”🤣 çok şükür tam 10 dakika sonra şişko kızımı zorla da olsa çıkardılar, zorla diyorum çünkü gerçekten baya uğraştırdı onları. Aahh kalbim, onu ilk gördüğüm an😍 Kalp atışını duyduğumda demiştim ki ben bu zamana kadar boşa yaşamışım ben böyle diyorsan evladını kucağına alanlar napıyodur acaba bu sevgi insanın içine nasıl sığar diye. Gördüğüm ilk anda da anladım o zamana kadar çok “işte bu hayatımın en mulu anı” dediğim olmuştu, hepsi bomboşmuş.o an yeniden doğdum sanki, hayat bambaşka bi anlam kazandı.”çok güzelsin” deyip ağladığımı hatırlıyorum🤣kızımı gördükten sonra korkum falan geçti zaten hafif bi ağrı kesici yaptırdı doktorum hemen korkuyorum diye. Sonra bebeğimi kontrol edip çıkardılar, sürekli ne zaman bitcek diye sorduğumu hatırlıyorum bir an önce yanına gitmek istiyordum. İstek parça falan sordu doktorum bana, ne manaysa Cem Karaca’dan Deniz Üstü Köpürür ü istedim, şu an düşününce bile kahkaha atıyorum 🤣🤣 Tavsiyem tepenizdeki ışıklara bakmayın, ben sonlara doğru baktığımda yapılan işlemleri gördüm hipnoz oldum sanki gözümü ayıramadım bi anda titremeye başladım zaten🙄 Anne olmak her şeye değiyormuş, güzel allahım isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın, bekleyiş içinde olanlara da evlatlarına sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah, ameliyat masasında hep bunu geçirdim içimden🤲🏼❣️