Betul5352 Baya yüksek çıkmış. Mutlaka gidin. Orda doktor size kan şekerinizi ölçüp takip etmenizi ve diyetisyene gitmenizi isteyecek. Sonrasında diyet listesini uygulayıp şekerinizin hala yüksek olup olmadığına bakılacak. Endokrin ya da dahiliye doktoru bi 10 gün sonra kontrole ister , değerlere bakıp insülin iğnesi yapılıp yapılmayacağına karar veriyor. İhmal etmeyin ama🌸