Bugun 39 5 haftalık oldk ilk dogumum normal di bu ikinci gebeligim dün kontrol vardı ve acılmama bakıldı 1 cm acıklık var oda ilk dogumdan kalmıs hiç yok denecek kadar dedi doktorm nst de sancı cıkmadı yani haftaya kadar bekletelim dedi doktorum eger yine acılma veya sancı cıkmazsa suni sancıyla dogurtturucak ve ben cok kararsızım esimlede konustum sezaryan için gün almak istiyorz sizce ne yapmalıyım attk yürümek bile iskence gibi geliyo cok zorlanıorm