mervenardan ben 28.haftamda 2 doz vuruldum 33+2 de 960 gram doğdu kızım ve gerçekten o iğneler kurtarıcımız oldu🤲🏼Doğar doğmaz kendi kendine soluyabiliyodu yavrum..sedece ilk hafta alışma süreci olduğu için yorulunca yarım saatte bi dinlensin diye burundan oksijen veriyolardı 5 er dakikalık..iyi gelicek inşallah size de Allahım vaktinde sağlıkla doğum nasip etsin 🤲🏼