hulya_sncr47 Ftmm bnim şu an yerlerde kaldıramıyorum 😂😂😂😂 39+5 günlük olduk tabi Doğuma son 2 gün 🤗🤗🤗🤗
Minikmucizem199 Ftmm benimki oldu bitti aşağıda hissediyorum şimdi 37+4 hamileyim daha çok aşağıda hissediyorum çok batma hissi oluyor 🤗🤰
Ftmm hulya_sncr47 peki kac haftalık Ken indi canım masallah sızın ınsallah saglıklı bir sekıldr alırsınız kucağınıza
hulya_sncr47 Ftmm çok Teşekkür ederim cümlemizin de inşallah 32 33 haftalık arasında bebeğim kanala indi ve o günden sonra her hafta biraz daha inmeye başladı şimdi baya bi indi dün ve bu gün sancı çekiyorum inşallah br an önce doğururum ☺️
Minikmucizem199 Ftmm evet bende onu diyorum canım karnım belli olduğundan beri hep bana karnın aşağıda duruyor diyorlar doktor normal dedi ama insanlar konuşuyor
Ftmm Minikmucizem199 hmmm ayy ınsallah benim de zamanında dogar yarın gidecegım kontrole bakalım doktor ne diyecek
Beyzan Ftmm eskiler şöyle hesaplıyor eğer göğsün ve karnın arasına 4 parmağın giriyorsa karnın inmiş demektir. Benim oğlum asla doğum kanalına inmedi hep yukarda kaldı bu nedenle 39 a kadar karnım tam tabirle burnumda idi😂