Sevmmmm Asenadgdvrn80 merhaba ben de 26.haftamdayim dediğiniz gibi çocuk bu haftalarda hep aşağıda bazen tuvalete gittigimde falan çocuk çıkıverir gibi geliyor ben de korkmuştum ama normalmiş bunlar merak etne
runklii 😄 benimde o haftalarda hep kasıklarımdaydı hatta bir ara korkmuştum neden hep aşağıda diye 🤦🏻♀️ ama bir kaç hafta sonra her yerde hissedeceksin😄 merak etme tadını çıkar😄
runklii Asenadgdvrn80 aynı duyguları yaşıyor her anne adayı belli ki :) Allahım sağlıkla kucağımıza almamızı nasip eder inşallah🤲
sue92 O haftalarda benim de öyleydi. Hatta ev taşımıştım. Kendimi çok yormamaya çalışsam da acaba bir şey mi oldu diye korkmuştum😁