Nurunsl Bebeğimin kilo alımı durmuş 10 gündür kilo almıyormuş. 1780 grda kaldı. 33+2 yim 😞 yarın ayrıntılıya gideceğim. Ne olur ne biter bilmiyorum çok üzülüyorum zaten zor bi gebelik geçirdim. Sonradan az da olsa alır mı dua ediyorum haftada 50 gr bile alsa diye 😔 erken doğum riskim var. Bnm gbi bu durumda olan var mı dertleşelim istedim.
F-Gemi Nurunsl her şerde bi hayır vardır.. erkende doğsa maşallah bu aya kadar sağlıkla bereketle gelmiş bebiş hem doğduktan sonra emerek ve ek gıdayla çok çabuk topluyolar hiç endişelenip de kendinide bebeğinide üzme💙 Rabbim hayırla kolayca sağlıkla.kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🥰 bende 30+5 oldum size yakınım birazcık🙂
Mom092 Nurunsl baska doktora da gorun hemen canini sikma banada gelisimi geride dedi baska hastaneye gittim ordada gayet yerinde kilosu boyu haftasiyla uyumlu dediler
Gizemceylan Nurunsl kötü düşünmeyin lütfen hayırlısı olsun erken doğum da olsa doğduktan sonra çok daha hızlı toparlanır diye düşünüyorum 💜
derindemir Nurunsl birinden duymuştum.sonra bir kaç bebekte daha duydum.prematüre bebekler ya da zayıf doğan bebekler ilerleyen süreçte yaşıtlarının önüne bile geçiyormuş kilo olarak.merak etmeyin doğduğunda siz ona kilo aldırırsınız🙂
asyactn Canınızı böyle şeylere sıkıp stres yapmayın. Her şeyde vardır bir hayır siz hep en iyisini düşünün ki iyisi olsun. Bunun için üzülürseniz bebeğinizi de etkilersiniz😊
cerencann İnşallah sağ salim vakti zamanında olur canım Allah büyük hayırlısı olsun canınızı sıkmayın bebiş daha çok etkilenir herşey yoluna girer kalbinizi ferah tutun. 🙏
Nurunsl cerencann etkilenmemsi için elimden geleni yapıyorum ama çok yoruldum isyan etmedim asla 😞 gebeliğim çok zor geçti hiç anlamadım sanki 8 aydır hasta gibi geçirdim tam herşey yoluna girdi dedim bu çıktı
ipekipek Stres olmayın lütfen, bu sizi ve bebeğinizi daha çok etkileyecek. Evet zor ama biraz kafanızı başka şeylerle dağıtmaya çalışın. Ayrıca kilosu çokta kötü değil, yani herhangi bir doğum anında gayet yeterli merak etmeyin.
Nurunsl ipekipek inşallah kendini kurtarır hiç değilse 35 e kadar beklerse ciğerleri için iyi olur 😔❤️🤲🏼
Nurunsl Mom092 doktoruma başından beri giderim çok titizdir güvenirim :( yarın ayrıntılıya gideceğim ama orda herşey belli olacak. sizinkine de mi kilo alımı durmuş dendi. Karın çevresi nerdeyse 3 hafta geride benm 😞
Bsmlh Nurunsl ben bu sekılde doğum yaptım aspırın ile plesenta beslenıp tekrar kılo alımı sağlayan bebekler var ilaç vs verip ciğer geliştirici vuruyorlar
Nurunsl Bsmlh öyle mi kaçıncı haftada yaptınız ? Kaç kg dı ? Bana daha ilaç vermedi. Yakından takip edecek şimdilik :(
Bsmlh Nurunsl ama canınızı sıkmayın evladımı gören prematüre demez onlar ufak savaşçı hemen büyüyorlar benım yastıklarından önde bile
Mom092 Nurunsl canim bak bende en basindan beri giderim doktorum tektir ama bana dediler ki olumsuz bsey duydugunda direk baska doktorlara git oyle yaptim iki doktora gözüktüm ikisi ayni seyi soyledi hatta kendi doktorumu aradim boyle boyle diyolar siz gelisim geri kalmis diyorsunuz dedim haftaya tekrar bakalim guzelce dedi bana🤔 aceleye getirdi öyle soyledi gibime geliyo
Bsmlh Nurunsl ben dr hatası oldu hıc takıp yapmadı 32h 1500kg ama 28 uyumlu dediler ciğer geliştirici hiç bişi vurulmadı kuvezde kaldı
cerencann Nurunsl içinizi ferah tutun herşey yoluna girer hayırlısı ne ise o olsun bebişlerimiz hakkında doktorunuz bu durumda gerekeni yapacaktır eminim vitaminler falan var kilo alımı için boşuna stres yapmayın 🙏
NefesDeniz Nurunsl Hiç korkmayın stres yapmayın..maşallah güzel kiloya gelmiş erken doğum bile olsa Allahın izniyle bişi olmaz. Benim kuzenim 7,5 aylıkken doğum yaptı ikiz bebeklerini biri 900 gram biri 1 kilo doğdu düşünün şimdi maşallah 13 yaşına geldi delikanlı oldular hiçbir sorunlarıda yok aslan gibiler🧿 Allahım daha beterin korusun çaresizlikle bizleri sınamasın. Üzülmeyin siz bol bol dua edin Rabbim sağlıkla kucağınıza almanızı nasip etsin güzel kardeşim🌸
Bsmlh Nurunsl bubda da aynısı olmasın diye cok yakın takıpte doktorum iyi bir dr buldum inşallah sonunda iyi olur kötü düşünmeyin herkeste aynı olacak diye bırsey yok beslenme dikkat edin muz ceviz hep bebeğe giden besleyıcı şeylerle kapanır bence