Fatmaozgur Kızlar yardım edin 34.6 günlük hamileyim egzama oldm dayanamıyorum heryerim kaşınıyor kanayana kadar kaşıyrm ne yapmam lazm 😔 doktor ilerlerse doğum a alırım seni dedi bu haftalarda doğan bebekler gelişimi ni tamamlamış olur mu
DilanArven Fatmaozgur korkma canim, aynisi arkadasima oldu ilac verdiler test mi ne varmis yaptilar onunda bacaklari cok kotu olmustu,1 2 hafta icinde doguma aldilar bi sikintisi olmadi onun da bebeginde. Doktorun ilac vermedi mi sana