Kızlar şeker yükleme testi hakkında kafam çok karışık şu anda 26. Haftamdayım normal şekerime baktırdım açlık şekerim iyi çıktı bu hafta içi tekrar gidip tokluk şekerime de baktıracam ama gebelikte şeker yüklemesi yaptırıp yaptırmakta çok kararsızım deneyimleri olanlar yardım edermsnz 😚