868686 14 haftalık hamileyim iki gündür mide agrısı yaşıyorum benim gibi yaşayanlar varmı ne yapmam lazım
Nazl_Krdnz 868686 bazen acıkıyoruz ve bunu bilemiyoruz yada bir şeyden fazla tüketirsek mide ağrısı yapar sen ılık su iç canım yada hafir bir şeyler atıştır ve hafif nefes egzersizi yap yürüyüşte yapabilirsin 😘 umarım iyi olursun
uykusuz1parol 868686 benimde aşiri şekilde oluyor hamilelik öncesinde de vardı ama artık kramplar girmeye başladi başka bi sebebi oldugunu dusunuyorum artik
Ayseguldt 868686 bence süt ürünleri şişkinlik yaptığı için yaramıyo dahada rahatsız ediyo ılık su iyi gelir benim mide ağrım genelde mide kazınması şeklinde hafif şeyler atıştıryom aklıma geldikçe su içiym o şekilde idare ediyoruz 28+0