Glsmozkn O zaman bende bir soru sorayım 😊 36+ 4 hamileyim güzel anneler dogum beni o kadar korkutuyor ki anlatamam, doktor normal doğum uygun gördü tabi bi aksilik çıkmaz sa , bazı arkadaşlarım sezeryan tercih et dediler. Siz hangi doğumu önerirsiniz ?
minnakmina Glsmozkn normal dogum yapan biri olarak söylüyorum kesinlikle normal dogum Dogumhaneden yürüyerek çıkmak istedim ebeler izin vermedi normal dogumda bütün sancılar bebek çıkana kadar sonrasında hiçbir sancı yok
buseyusuf27 Glsmozkn sezeryanında kötü yanarı var kum torbası,sonda,belden iğne norml doguma göre acısı cok fzla normal yp bnce kmseye bkma
Serifeisitmir Glsmozkn spinal sezeryan oldum canım kolay ama ilk bir kaç gün bebeğime ilgilenemedim o yüzden pişman oldum
Busramd Glsmozkn normal doğum en güzeli ve en temizi ben normal yaptım üç gün sonra okula gitmiştim o zamanlar üniversite okuyordum 😅 herseyini kendin halledebiliyorsun ağrın sızın olmuyor .
nazeninhanim minnakmina hayatım normal doğurdum 20 gün ayağa kalkamadım yırtığım ve dikişlerim var , orası ne halde bilmiyorum. 37. Günümden bildiriyorum doğuma kadar egzersiz yap ve doktorunu iyi seç. Normal doğumdan sonra benşm gibi olan çok anne var. Zor bir süreç ben şanssız olanlardanım. Lütfen en önemlisi doktor ve senin vucudunun hazır olması
Glsmozkn Busramd benim canım çok tatlı çok korkuyorum birde ben sancının nasıl birşey olduğunu hiç hissetmedim daha belkide bu yüzden de korkuyorum 😧
aybkkra Glsmozkn bende bu ikilemdeyim ya 🤦♀️ Hep normal doğuramazmışım gibi geliyordu ama şu an normale engel bir durum yok doktor zorunlu tutsaydı böyle sorunlarım olmayacaktı 😄
Fatkayakaplan Ben sezeryan oldum doğum öncesi doğum anı ve doğumdan sonra uyuşukluk geçinceye kadar kolay ama sonrası benim için kolay değildi dikiş bölgesinde acı!!🙈 normal hiç tatmadım herkes öncesi zor sonrası kolay diyor herşeyin normali candır bebek iri olmasa bende normale hazırlamıştım kendimi 🤛🏻
Esselma Fatkayakaplan Bebeğiniz ne kadar iriydi? Benim de iriymiş ve doktor sezeryan yapacak büyük ihtimal. 38+ 2 deyim. Nişanım geldi kara kara düşünüyorum. Bebiş 4 kilo civarı ve kafa yapısı da iriymiş. Ben normal isterdim
Gamze_kamaz51 Oğlumu normal doğumla doğurdum açılman hızlı olursa normal doğum çok daha rahat tabiki benim yavaş ilerlemişti şimdi ikinciye hamileyim yinede normal doğum istiyorum sancı çekmek zor ama çocuk çıkınca bir gram sancın ağrın kalmıyor nasıl rahatlıyorsun anlatamam o duyguyu 😀 sezeryandan korkuyorum sonuçta onda karnını kesiyorlar hiç yaşamadım ama beni daha çok korkutuyor nedense kimisi sezeryan daha rahat diyor kimisi normal doğum kişiden kişiye değişiyor o yüzden sans işi biraz 😀
Happybabyyy Glsmozkn bnde kesinlikle normal istiyorum. Asil sezeryan beni korkutuyor. Normal dogumda ztn rahim 10 cm fln açılıyor. Daracik yerden cikmiyor ki. O yuzden korkmaya gerek yok bence
Haticeyuce31 Glsmozkn bence dogum sekli zorunlu bir süreç olmadığı sürece tercih olmamalı ben oglumu norml dogum yaptim 2.ye hamileyim tabi rabbi. Nasil uygun gorurse ama bunuda nnorml istiyorum tabiki net ve direk tavsiyem normal doğum
Gozdeeb Glsmozkn mecburi sezeryan olmus olarak kesinlikle normal diyorum. Sonuctaa ameliyat oluyorsun ya. Birinde dogumdan yuruyerek cikartiyorlar birinde belden asagin uyusuk yatarak getiriyorlar. Sezeryanda toparlanma sureci daha uzun. Diskislerin alinana kadar sikinti. 2.haftadan sonra basliyorsun hayatina. Yani bende oyle olmustur. Hos herkesin aci esigi farkli kimi hemen ev isi yapar kimide benim gibi yatar🤣 ama tabi bu isler annede problem yoksa cocugq bagli o belirliyor dogumu. Cok duydum normal dogurup bin pisman olup yatak dosek yatani. Basiyorla suni sanciyi ne gelen var ne giden. Onlarda biraz dr un israriyla oluyorda. Illa normal dogurtcam diye. O sezeryan diyenlerede deki buna ben degil cocugum karar vericek de bidaha agzini acamaz😊😄👊🏼
Gzmal Glsmozkn bende 2 doğumumu normal ettim ilkinde suyum ve kendi sancım geldi kolay bi doğumdu kızım 4 kg doğmasına rağmen 2. Doğumda oğlumda 2 gün sunu sancı aldım anormal bi doğumdu diyebilirim oğlum 6 yaşında hala bel ağrım var şuan 3. Hamileliğim ne yapacağımı bilemiyorum sezeryan olanlar çok rahat diyor kafamda deli sorular sakın suni sancı takmalarına izin verme derim 👍🏻
asyactn Glsmozkn Ablam ilk kızını normal diğer iki oğlunu mecburen sezaryen doğum yaptı. Şimdi bana 10 tane normal doğururum ama bir tane sezaryen daha doğurmam diyor🤷♀️
buseyusuf27 Glsmozkn acılman olursa skntı olmuyor bebk cıkarken ufak bı kesı atyolar ama cbuk topluyorsun kilo klmyo uyusukluk kalmıyor dıkıs ızın bellı olmyo ayk sısmen olmyo bel agrın olmyo yanı bya bı skntı herkese gore dgsyo bna gore zordu bakasına koly