Cicis Ameliyat esnasında hiçbir acı olmuyor, belden iğne yapıyorlar sen yatıyorsun yavaş yavaş bacakların uyuşmaya başlıyor. Öyle sarsma çekme falan hissetmedim ben tabiki hafif hafif sallantı gibi oluyor doktorların hareketlerinden dolayı. Sonrasında da bacaklarınız uyuşuk olduğu için hiçbir ağrı hissetmiyorsunuz bacaklarınız açılmaya başladığında ağrı kesici yapıyorlar. Bana kum torbası falan koymadılar. Birkaç kez bastırıp kanamaya baktılar ama o da öyle acıtan bir şey değildi. Sadece ilk ayağa kalkmak biraz zor ama üstesinden gelinemeyecek bir şey değil. Başka sormak istediğiniz bir şey var mı?