Kızlar 1 buçuk aydır hastanede yatıyorum erken doğum riskim var. Bu sabah uyandığımdan beri bebeğim fazla toplanıp kasılıyorum korkuyorum dua ediyrpum en azından 34 de kadar dayansın diye ama Allah korusun doğum olursa yaşayanlar anlatabilir mi durumu. 32+4 günlük bugün