Benim göğsümde ve göbeğimde oldu , nokta nokta kırmızı … deli gibi uykudan uyanırdım sonrasında kaşıya kaşıya kanattım .
herkes süt oluşuyor , normal , çatlaklar oluyor ondan dedi boş boş 1,5 ay kaşıdım kanattım
cildiyeye gittim 2 hafta önce meğer egzama olmuşum gebelikte oluyormus .
3 tane krem verdi 3 günde hersey geçti kasıntı falan kalmadı çok şükür , ihmal etme cildiyeye git