Merhaba kızlar ben de bugün 16+0 oldum. Benim de göbeğim çok yok daha. O dert değil de sizlere bişey soracağım. Dün tuvalette mukusumsu kahverengi lastik gibi bir leke geldi. İlişki yaşamadım dr muayenesi olmadım. Sağ kasığımda ince bir sıZı olmuştu ara ara. Başka da leke olmadı şimdilik şükür. Sizce neden olmuştur bu bir sorun teşkil eder mi? 😟