hmasahin Herkese merhaba, Sancaktepe Bölge hastanesinde yakın zamanda doğum yapan ya da yapacak olan yardımcı olabilir mi? Ücretler nasıl, eş doğuma gelebiliyor mu, kendi doktorumuz mu geliyor doğuma yoksa nöbetçi doktor mu?
aser_cgnfrkn hmasahin Sancaktepe’de oturmama rağmen o hastaneye gideceğime devlette doğururum daha iyi. Eltim orada doğum yaptı. Ebelerin suratı beş karış,eş doğuma giremiyor doğumunuza nöbetçi doktor giriyor. Ben Sevil Çankaya diye bir doktora muayene oldum inanılmaz suratsızdı davranışları da çok iticiydi. Ama eltimin doktoru Rukiye hanımdı o baya iyi biriydi ama tabi doğumuna giren doktor farklı bir doktordu. O hastaneye özel hastane demeye bin şahit ister bence hiç gitmeyin
hmasahin aser_cgnfrkn Uygun fiyatlı doğum olan tüm özel hastanelerde kendi doktorumuzun doğumda bulunması için yaklaşık +1500 lira gibi bir ilave ödeme yapıyormuşuz, yeni öğrendim 🤦🏽♀️ Aslında Çamlıca Medipol’e başlıcaktım ama biraz ters kalıyor araçsız olunca. Yakın diye araştırmak istedim ama şimdi soğudum 🤭
aser_cgnfrkn hmasahin Sultanbeyli Ersoy Hastanesi yada Saygı Hastanesi bunlarda hemen hemen bölge ile aynı rakamlarda isterseniz bi araştırın. Amacım fikirlerinizi etkilemek değil tabi ama hiç bir annenin kötü bir doğum öyküsü de olsun istemem açıkçası. Eltim de resmen travma oluşturdu bölge hastanesi
hmasahin aser_cgnfrkn Saygı ile başladım zaten en başta. Ama malesef berbat ötesi. Muayenede bile sıra var. Devlette tahlillerimi yaptırdığım doktor bile daha ilgiliydi.
hmasahin aser_cgnfrkn Yok yok soğudum resmen. Zaten pek de ısınamamıştım dıştan 🤦🏽♀️ Sanırım uygun fiyatlılar arasında yine en iyi hizmeti veren Medipol şubeleri. Genelde memnunlar oradan epeyce. Artık yolu düşünmeyip oraya gitmek lazım
aser_cgnfrkn hmasahin kesinlikle medipol bunlardan 10 gömlek üstündür☺️Sağlıkla gelsin bebişiniz. Bende sarıgaziden Pendik’e gidiyorum. Bölgeye gideceğime İlhan Varanka giderim dedim eşime🤭☺️