semanur-klc Kızlar merhaba iki seferdir kahverengi lekelenme yaşıyorum herhangi bi ağrımda yok bu durumu yaşayan içimi rahatlatacak biri var mi acaba🥺
Sidal semanur-klc merhaba arkadaşımın da böyle oldu gebelikte kahve rengi akıntı kanama oluyormuş bence hemen hastaneye gidin size iğne ilaç fitil vs verilecek ertelemeyin lütfen.
Seda5892 semanur-klc gebelikte kanama her zaman risklidir. Yerleşme kanaması da olabilir düşük başlangıcıda. Hastaneye giderseniz ilaç verilir. Geçmiş olsun
BerrusMom semanur-klc korkma canım,2 hafta devam etti kahverengi lekelenmem doktorum progestan verdi iyi geldi 3 gündür lekelenmem kalmadı çok şükür doktorum yerleşme lekesi kırmızı olursa gel demişti,doktoruna danış ilaç verecektir 7+2 haftalığım bende
Akrepbebek semanur-klc doktoruna görün ne diyor o önemli. Benim doktor 8.haftaya kadar gayet normal derdi.adet kanamasına dönüşmediği sürece
Happycik Kahverengi kanama olabilir. Ama sizin riskinizi ancak doktor anlar. Kimine göre normal olan kanama sizde sıkıntı olur. Doktora gidin muhakkak
semanur-klc Hepinize teşekkür ederim doktorumu aradım agrin falan olmadığı sürece bunlar normal dedi carsamba günü tekrar gideceğim insallah bi sorun yoktur Allah hepimize sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin💕🙏
tgba22 Acık kahvemsi oldu benim de dün bi sürü tahlil vs verdim bi şey yokmuş şükür doktorum yine de progestan verdi ona başladım.kahverengi leke risk ama galiba koyu olursa risk
semanur-klc tgba22 evet banada aynı şekilde tedbir amaçlı progestan verdi çok şükür kullandığımdan beri olmadı hiç 🙏
tgba22 semanur-klc benim anlıktı cok hafif kontrol de etti doktor kontrol eden doktor vermedi kendi doktorum görmedigi için kullan yine de dedi 2 hafta kullanıcam 2. Hafta teke düsürcem