Sidal hayırlısı böyleymiş diye düşünün ben kaç kere o hüznü yaşadım yıllarca, tam oldu derken iki kere kaybettim, sonra yıllarca olmadı tam artık umudumu kaybettim doktorla görüşmeye gittim tedaviye başlıcağımız ay hamile kaldım dedim demekki hayırlı zaman buymuş. 35 yaşındayım zaman benim için çok değerli o yüzden çok endişelenmiştim. Siz gönlünüzü ferah tutun inanın hayırlı zamanda geliyor.