Kızlar bu akşam sancılarım başladı düzenli şekilde belimden giren kasılmalar yaşıyorum karnım taş gibi kesiliyor ve çok sancım oluyor o ara neyse acile gittik 3 cm açıklık bebek kanalda dedi ebe hanım nstye bağladı ama hiç sancı çıkmadı. Oysa nstdeyken de 4-5 kez aynı kasılmalar oldu. Sancı kasılmar hala sürüyor başına gelen varmı kızlar?