Arkadaslar ağrıdan uyuyamiyorum lekelenmem falan yok adet sancisi gibi agriyor uzun süreli özellikle sağ bacagima vuruyor. 1 hafta önde bebegim ultrasona göre sali gününe randevumda. Acil bir durum olabilir mi bebegimin hareketleri gayet iyi onda da hic bir sıkıntı yok. Temizlik yaptım biraz yorgunluktan falan olabilir mi acaba? Doğum belirtisi mi