Sadeceduygu sare ile sara söyleyiş olarak çok farklı geliyor bence kulağa 🙃 tiksinmek değil elbette ama ben de her çocukta aynı isim olunca sıkılıyorum, klasik isim olması dışında. Sara’yı çok “yabancı” duruyor diye istemedi eşim hani ingilizceye özenip isim uydurmuş gibi duruyor dedi yoksa çok beğenmiştim ben, sare’ye göre sara’yı daha çok özellikle 😬