Aynı şeyi bende yaşadım gece iğne batar gibi sancı ile uyandım ertesi gün hemen randevu aldım doktordan bebek gayet iyiydi bende azıcık idrar yolu enfeksiyonu çıktı ve aşırı derecede gaz sancısı çektiğim için o yüzden oluyormuş iki gündür iyiyim çok şükür gaz sancısı için spapomen diye bir ilaç verdi ilk defa bugün içtim ve aşırı rahatladım 😌