Kezoo Anneler nasılsınız heycan var mı bebeklerin boyu kilosu kaç ne kadar kaldı doğuma anlattında sohbet edelim biraz
busraozkan Kezoo 38+1 im artık hergun bugün mü nişan gelecek su gelecek diye uyuyamıyorum😀 sabah kontrolüm var bakalım ne diyecek
Eda1201 busraozkan ben de aynıyım doğum 27 Aralık ama hem bir ocağa sarksın istiyorum hem de hadi şimdi gelsin diye bekliyorum 🙈
Meliha_guksel busraozkan bende 37+5 im. 4 gün önce çatı muayenesi oldum 3 cm açıklığın var dedi doktor. Ama hala bişey yok bekliyoruz bakalım heyecanla 😉
Sblrny Sabırsızlık var içimde hemen gelsin diyorum bir yandan da ne olur ocak da gel diyorum 😂 27 aralık bizimde bakalım bu hafta çarşamba kontrole gidicez ❤️
Busramd Nagehanla 31 Aralık mi 😄 bizim evde ki muhabbet hep normal olduğu için bir tarihimiz yok doğum 1 ocak gozukuyor diyorum yılbaşı gecesi dikicem hepinizi hasteneye 😅😅
Sadeceduygu Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah, minnoşlar da istedikleri zaman gelsinler 🙏🏻🥰
Kezoo Busramd benimde 1 ocak diye gözüyoküyor şakaya alıyorum ama ciddi ciddi 1 ocakta yaa doğurursak 😂