Mrb kızlar 39+6haftalık olduk bgün şimdiye kadar hep çok düzensiz sancım oluyordu bu gecede sancım vardı bende yalancıdır diye uyudum takip etmedim bu saat oldu 4-5 defa kalktım her uyandığım karnım taş gibi sancıyla uyandım dayanılcak gibi ama ilk defa byle oluyor sürekli lavaboya geliyorum nişan vs suyum gelmedi 1cmden biraz fazla açıklığım vardı ve ishal olmuşum biraz çok değil acaba neden oluyor doğum sancısı mı