Ben de hamileyken 30 kilo almıştım. Hadsizin biri demişti ki, seni kim böyle şişirdi 😤
Doğumdan 5 gün sonra, en yakın arkadaşlarımdan birisi evime gelmiş ve ne zaman doğuracaksın, bebeği içinde unuttular heralde demişti.
Malesef ağzı olan konuşuyor. Ki ben 8 ayda 35 kilo vererek vermiştim cevabı. Hanımlar, kimseye kendinize laf ettirmeyin. Sana ne deyin geçin. Ben o zamanlar diyemezdim ama artık değiştim. Ekmeğinizi kimse vermiyor sonuçta.