Zeyyakup Kızlar merhaba 44 kilo ile hamile kaldım. 11+5 günlük hamileyim. Her gören çok zayıfsın demirinmi düşük vitamin verdimi doktor diye soruyor . Hiç miğde bulantım olmadı bir tek et yiyemiyorum. Folik asit içiyorum sadece kan ve demirim olması gerektiği gibi. Ağzı olan herkes konuşamasa keşke kilolu olsam bu kilo hamile kaldın yediklerine dikkat et derler. Sağlığım yerimde çok şükür benim gibi 44 kilo hamile kalan sağlıklı gebelik geçiren var mı.
Aselminaaa Zeyyakup ah keske 44 kilo ile kasaydim gobek atardim bosver onlari ya bir kulagindan girsin digerinden ciksin iki goz devir cevap dahi verme
Irmakkk01 Zeyyakup 75 le kaldım 32. Yim 26. Haftamda 86 idim konuşup dursunlar bebeğim sağlıklı mı çok şükür. Canımı da skmam laf edene de bakın bakım kilo benim umrumda mı size ne oluyor derim ✊
oykuduru21 Zeyyakup bende tombiş kaldım valla onu dert ediyorum 😅 yengem 44 le hamile kalmıştı gayet sağlıklı bi yeğen doğurdu canım vitamini demiri gayet iyiydi doktoru gerekli görünce takviyesini yaptı herkes belli zamanda vitaminler demirler alıyor zaten boşver sen milleti 🥰
Zeyyakup Aselminaaa Annem arkadaşları gelmişti işte sizce cinsiyet ne hissediyorsunuz dedi bugun arkadaşları vardı ay hamile gibi değilki kendi çocuk gibi duruyor karnı felan yok demiş 3 aylık karnım olmaması normal değil mi ben mi yanlış düşünüyorum teşekkür ederim canım 🌺
Zeyyakup Irmakkk01 Bebeğini sağ salim kucağına alırsın inşallah ben zayıf olduğum için bebek sağlıksız ve zayıf olacağını düşünüyorlar biraz sinirlendim tepki verdim ama hamileyiz hormanlar felan düşük tehlikem var bide insanlar garip olmuş 🌺
begum1 Zeyyakup Bende aynı tepkileri alıyorum O kadar sinir bozucu ki o insanlar Sanki her gün çocuk doğurmuş gibi boş konuşup moral bozuyolar Bazı kadınların iç karınları daha geniş oluyor zamanla büyüyor İlla Hamilesin diye batt diye koca göbegimiz olucak değil sinir oluyorum böyle insanlara
Ozlem8989 Zeyyakup bende aynısını yaşadım ya, 3 aylıkken eşimin köyüne gitmiştik. Ordaki koca karılar karnıma bakıp amaaan eee bunun karnı hiç yoook,neyse üzülme üzülme çıkar karnın dediler🤦
Zeyyakup oykuduru21 Hamile değilmişim gibi duruyormuşum. Kilo almamış gibi ay yapıyorlar bide gerçekten ağzı olan herşeye konuşuyor hamile bir bayan kilolu olması kadar normal birşey yok canım can taşıyorsun sonuçta eminim çok tatlısındır bebeğini sağ salim kucağına alırsın inşallah 🙏 🌺
Irmakkk01 Zeyyakup Kuzum zayıf olup da 3,5 kilo doğum yapan var ben o kadar aldım belki 3 kilo olmucam bile tek düşündüğümüz sağlıkları. Boşver düşük Tehlikende varmış takma. Ben başta su yemek asla yiyip içemedim yok bebek beslenemez büyümez yok ceviz süt mutlaka iç bebek beslenmez ya burda 9 ay kusup yiyemeyip de sağlıklı toplu bebek doğuranlar var. Durumu olmayan o kadar insan nasıl sağlıkla doğuruyor bebeğini etle sütle mi hergun beslendi ben astım onları vallahi laflarını ağızlarına tikiyorum 🙏
Mumsyyy Ben 44 kilo ile hamile kaldim, gecen ay 54 kiloydum suan 30 haftalik hamileyim, 57 falan olmusumdur heralde :) ilerleyen aylarda alirsiniz sizde, almasaniz da problem yok, sorun edilecek bir sey yok saglik olsun
Mumsyyy Zeyyakup ben migde bulantisindan 6.haftada hicbir sey yiyemiyordum, doktorum hic endiselenme bebek depondan besleniyor dedi, prilam bulanti hapi verdi, ondan sonra toparladim, 20nci haftalara kadar 47 falan di kilom sonra artmaya basladi
Zeyyakup Serene001 Canım zayıf kalsak bir ton laf laf yiyoruz kilolu olsak laf yiyiyoruz bebeğini sağ salim kucağına alırsın diyen yok can taşıyorsun kuzum bebeğin sağlıklı olsunda doğumdan sonra verirsin inşallah 🙏 🌺 ♥️
Zeyyakup Irmakkk01 Canım 3 aydır sadece tuvalet kalkıyorum herşey yasak tehlikem olduğu için annemde kalıyorum insan içine çıkıyım dedim. Direk sorular malum bende valla verdim dayanamadım. Zaten şuan benden 300 gram alsa yetermiş 5 aydan sonra tamamen besleniyormuş inşallah o zaman kadar yerim elimden geldiğince yemeğe çalışıyorum canım. Olsun sen doktor gittiğimde demir baktır diyor bunu diyen hemşire bide. İnşallah kuzum bebeklerimiz sağlıklı olsunda insan işte takılıyor bazen teşekkür ederim çok haklısın ♥️ 🌺
Zeyyakup begum1 Canım o kadar haklısınki herkezin hamileliği farklı oluyor bu bünye nasıl çocuk beslenecekmiş bir deri bir kemiğim sanki ağzı olan konuşuyor işte canım hamile bir bayana ne söylememesi gerektiğini bilmiyorlar 1 hafta sonra 3 aylık olacak karnım olmaması normal anca morel bozuyorlar
Zeyyakup Mumsyyy Ya teşekkür ederim canım İnşallah bende alırım en son 45 olmuştum Aralık 23 randevum var bakalım inşallah bebeğini sağ salim kucağına alırsın 🙏♥️
Serene001 Zeyyakup inş Cnm sen de hiç üzülme vitaminli sağlıklı beslenmeye özen göster Allahım hepimize evlatlarımı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 😎🤲🏻
Mervetekmn Zeyyakup boşver boş konuşuyorlar işte kilolu olsan bu seferde kilo almışsın. Yok çok kilolusun vs derlerdı salla gitsin yanı