Deryabal Öncelikle herkese merhaba karın ağrısı ve gaz, kabızlık için önerisi olan ve bunun sebebini bilen var mı?
Semaykuntt Deryabal gebeliğin başında bu tir ağrılar normal vücudun gebeliğe hazırlanıyor artık ve kabızlık içinde doktorunuzda duphalac şurup isteyebilirsiniz 😉
oykuduru21 Deryabal her gün bir tane activia yiyorum başından beri kabızlık sorunu çok nadir yaşadım deneyebilirsin
Deryabal Semaykuntt normal diyorsunuz yani ☺️ peki Salı günü randevum var doktorumla konuşacağım teşekkür ederim 💐☺️