Akrepbebek hayırlısı ne zamansa Rabbim nasip etsin aratmasın canım inşallah🥰 tek şey bu ay olmazsa bile diğer ay stres yapma yumurtlama günü takip etmiyosan eğer ben hamile kaldığım ay takibi bırakmştm adetim bittikten sonra iki günde üç günde bir adet günüm gelene eşimle birlikte olduk sende öyle yapabilrsn istersen bi de hemen kalkmadım yataktan hatta bazen belimin altına yastık bile koyduğum olmuştu nasipte de varmış Allah nasip etti 🤗