Merhaba sevgili hamileler 39+3 teyim aslında bı haftadir ara ara olan biseydi ama yaklaşık bir saattir vajinamda batma y da sanki içerden bı karıştırma gibi bı his var sizce doğum belirtisi mi. Yoksa ben artık normal şeyleri heyecandan kendime belirti mi uyduruyorum:)