Caglaunul Bende gebeliğimin başından itibaren kabızlık sorunu çekenlerdenim 18+2yim. KAYISI birebir kızlar zaten şuan tam kayısı zamanı olduğu için yemeye başlamıştım yendiğinden beri kabızlığım ortadan kalktı mutlaka yiyin sizde 🤩🤩🤩
sudamlasi Caglaunul evet kayısı yla kuru yemiş işe yarıyo ama kimisin de işe yaramıyo sanırım onların ki daha kötü
DidemYldrm Caglaunul bende işe yaramamıştı kefir den sonra düzeldim günde 2 bardak kefir bana çok iyi geliyor
Nesomer Caglaunul bende de maalesef kayısı işe yaramıyor hem kuru kayısı hem hoşafı 🙈 geçen gün sabahın köründe ketçap yedim o söktü beni off valla bu kabızlıktan daral geldi bana
Dilekahinzen Bende her sabah uyandığımda aç karna kuru kayısı yiyorum direkt wc deyim 5 dakika sonra 😂 hiç kabızlık çekmedim 12+4 üm
Tugba6336 sudamlasi yok valla hem bende hemde eşimde tam tersi etki ediyor 😂 bağırsakları çalıştırıyor😂
Caglaunul Nesomer ayyyy işe yaramayacağını hiç düşünmedim canım çünkü yer yemez çıkarıyor beni yaa rahatlıyorum yani o zaman sen başka çarelere 😊
Tugba6336 [bilinmeyen] Yaa bence öyle değil ya urfalıyım ben çok acı tüketiyoruz Urfa’da ki tüm çocuklar mı sancılı olur 😂 bence öyle değildir Dr sormak lazım 😊