Kızlar akşam sekizden beri sancım var. Yatıp uyumayı denedim yok kesinlikle yatırmıyor belimden başlayan bir ağrı karnımın serteşmeşiyle son buluyor son tekrar aynı sancı. Yalancı sancı olsa şimdiye geçerdi değilmi hastaneyede hemen gitmek istemiyorum ama evde de duramıycak gibiyim artık ne yapmam lazım eşim annemi uyandırmadım daha?