heyecanlabrkle Aslihan21 çarşamba günü 16+0 oluyoruz o sabah doktora gidicez inşallah hem cinsiyet için heyecanlıyım hem de en son plasentanın aşağıda olduğunu söylemişti doktorum yukarı çıktı mı çok merak ediyorum ☺️ İnşallah hepimiz çok güzel haberler alırız ❤️