23 haftalıkken yüksek ihtisas eğitim araştırma hastanesi nde detayli ultrason A girdim bebegimin beyninde kist olduğunu ve doğmadan geçeceğini söyledi doktor ama ben çok endişeliyim tekrar başka bi doktora detayli ultrason A gitmeyi düşünüyorum öneri verirmisin iyi bi doktor