Selamlar can annişler. 19. Haftamdayım hala bulantılarım kesilmedi zofer kullanıyorum. Eskiden ilçe içtiğim halde 10larca kusuyordum şimdi 1 2 kusuyorum tabi ilaç içtiysem, ilaçsız yine çok berbat. Aynı durumda olanlar var mı veya böyle olup atlatan? Azalma var sonuçta sizce biteceğine mi işaret bu durum?