Hazaldag Karantinanız bittiğinde hemen doktor kontrolüne gittiniz mi ? Bu corona bebeklere herhangi bir zararı oluyor mu ?
SeldaSngl Hazaldag normalde pozitif olanların karantina süreci 10 gün ama ben be olur ne olmaz diye 14 günü tamamladıktan hemen sonra gittim kontrole
SeldaSngl Hazaldag anne karnındaki bebeklere bir zararı olduğunu duymamıştım. Doktorum da öyle söyledi
Mutiess Hazaldag Hayır olmuyor. Anneye bağışıklık kazanması için hücre salgılıyor🌸 buna Antikor deniliyor doktorum anlatmıştı korkmamam gerektiğini söylemişti 🙏🏻 Karantinam biteli 2 gün oldu 🍀
Hazaldag SeldaSngl Benimde 15. Gün muayene randevum vardı pozitif olmadan hemen önce almıştım ama korktuğum için özele gidecektik
Hazaldag Mutiess Çok şükür bununla geçmiş olsun benimde bugün bitti korkuyorum bisi olacak diye yarın gitmeyi düşünüyorduk da o zaman korkmayın