Ben emziriyorum ama doymadigini düşündüğümde , durmadiginda mama veriyorum.
Yetiyor yetmiyor diye düşünmeyin emzirin diyorlar ama bazen insan cok yoruluyor.
Bizde 23 günlüğüz alışıyoruz yavaş yavaş 😊
Mamamızın markası hipp biz cok memnun kaldık. Doktorumuz tavsiye etmişti. Gaz yapmıyor ve en doğalı diyorlar.
Ama dedigim gibi olabildiğince az vermeye çalışıyorum.
Hepimiz biliyoruz ama gerçketen en az 3 lt su içmeye çalışın. Rezene çayı, humana çayı (Ben çok sevdim) tüketebilirsiniz. Insanın aklına yemek yemek bile gelmiyor ama destek şart. Ben decavit ve kan hapima da devam ediyorum.