Didem34 Hanımlar merhaba nereida hanıma giden ve memnun kalan veya kalmayan var mı? Lütfen yardımcı olun🙏
Cennetulmeva Bende reyapa gidiyorum ama o doktora görünmedim hiç canım. Zaten ne hstanem ne doktorum hala belli değil hala bulamadık birini 😞 kafamıza uygun..