Busra15_09 Arkadaşlar doktor bana diğer ayda detaylı ultrasona gitmemi söyledi yani 5. Ayda gidiliyormuş aranızda bu durumla karşılaşan var mı
Dilbur Busra15_09 bütün hamileler gidiyor canım özellikle 22. Haftadan sonra gönderiyorlar ultrason dan zarar görmesin bebiş diye özel Bi sebebi yok olsa zaten acilen detaylı ister
Funda38 Busra15_09 evet gidilmesi öneriliyor bencede gidin. esimin kalp rahatsizligi var ve Ben Almanyada yasiyorum belki buranin sarti öyledir bilmiyorum fakat ben 15+3te detayli ultrason yapildi 22. Hafta ve 30. Hafta tekrarlanacak insallah
CerenCyln Busra15_09 18-22. Hafta arasında detaylı ultrasonu mutlaka yaptırmalısınız. Bebeğin tüm organları kontrol ediliyor.
Nuray23 Busra15_09 bu cuma yaptirdim daha. 21+6 idim. Cok sukur hersey yolunda. Bebegin organlarina herseyine bakiliyor canim onemli bence.
058elf Busra15_09 arkadaşım devlette yaptırmış canım normal kadın doğuma muayene olduktan sonra o doktorun yönlendirmesiyle detaylı için ayrı bi randevu almış
Dilbur Devlette olmak istiyorsan bayağı Bi önceden randevu alman lazım o haftaya denk getirmek için anında olmuyor çok sıra olduğu için
kediko Ben de birkaç gün önce detaylı ultrasona gittim. Hatta YouTube’a konuyla ilgili video yükledim. İzlemek isterseniz kanal ismim Ahter Özmen