Didemagc ben bir doğum fotoğrafçısı olarak öneriyorum. Hamilelik yada yeni doğan çekiminden ziyade doğum daha özel bir an. Defalarca yüzlerce çektim hepsinde ağladım nerdeyse. Bebeğinizin dünyada aldığı ilk nefes, birbirinizi ilk defa görmeniz , babayla ilk buluşması bu duyguları başka bir yerde daha yaşama şansınız yok. Hiçbir kare bunlardn daha anlamlı değil. Bende hamileyim 31+4 üz şuan doğum için Hazirda bekleyen en az 10 fotoğrafçı arkadaşım var. Ama pandemi sürecine göre alıyor hastane şuan almıyorlar. Sezeryan için sadece kendi doktorunuz değil anestezi doktorunun onayı lazım. Ama normal doğum daha kolaydır doktorunzun onayı yeter. Pandemi sürecinde hastane kabul etmezse anlaşmalı fotoğrafçısı bile hiçbir şekilde giremez.