14 haftalık gebeyim, yoğun kanamayla geldiğim hastanede doktor Ayşegül ercan ultrasondan bakıp vücudumun bebeği atmaya çalıştıgını ve bebeğimin organlarının, bağırsaklarının dışarı çıktıgını gayet emin bir dille ve rahatlıkla söyledi. Beynimden vurulmuşa döndüm yattıgım sedyede. Ama aynı günün sabahında yaptırdığım prenatal ultrasonografi dosyamda kordonda kist oldugunu gösterdiğimde “ozaman öyledir benim makinem kötü, onların dediği kesin dogrudur” dedi. Soruyorum size bu rezil doktor hangi eğitimle yada hangi insani vasıflardan uzaklaşarak bana emin olamayacagı bir tanıyı, teşhisi sundu?? Makinesinin iyi olmadıgını bilmiyormuydu??? Böyle doktorların meslek hayatlarını sürdürmemesini dilerim. Kötüsünüz. Hem işinizde hem kalbinizde.