Merhaba hanımlar aslında bu tarz yazılar yazmayı pek beceremem ama kısa bir doğum hikayesi anlatmak istedim. Bir kaç gündür kasıklarım çok ağrıyordu. Birde çamaşırım ıslanıyordu ama emin olamıyordum. Bu sabah çok şiddetli kasık ağrılarım oldu ama dıştan hiç belli edemedim sancılarımı aşırı dogum sancısı çekmedim yani bağıracak kadar ama dayanışmayacak kadar kasık ağrım vardı sonra bele vurdu kesin dedim doğurcam. Duşumu aldım gerekenleri yaptım saatler geçti ama bişey yok ağırdan başka en son eşime belime masaj yap dedim bir iki ovaladı ve suyum geldi neye uğradığımı şaşırdık apar topar hastaneye geldik normal dogum çok düşündüm ama olmadı malesef çatım çok darmış sezaryen oldum. Şimdi minik kızım yanımda ❤️🥰 ilkten çok ağrıyo kasıklar sonra zaman geçtikçe hafifliyor şuan ağrım yok denecek kadar az tek sıkıntı biraz kalkmak ve oturmak onun haricinde iyiyiz 🥰