Sevgiinur evdeyım yada hastanede kontrolde. 12-1de anca uyanıyorum 36+3haftam kayınvalıdem kahvaltı hazırlıyo genelde uyandırıyor benı ama uyanamıyorum🤣🤣🤣 yada eşim evde oluyo genelde maglum çalışma sürelerı degıstıgı ıcın netflx izliyoruz kahvaltı yap çay kahve meyve bi iki sohbet gece yemek faslı🤣 böyle gecıyo arada sancılarım gelıyo kasılıyorum sonra gecıyo 😂süreklı acıkıyorum bebek gelısımı beslenmesi kitabına bakıyorum forma bakıyorum öyle