O gün bugün derken bebeğimizin cinsiyetini öğrendik. Önce erkeğe benziyo denilen dünkü kontrolümde kız olduğunu öğrendiğimiz (kız-erkek hiç fark etmezdi bizim için sadece kız olursa annemin adını vermek çok istiyodum Allah'ta gönlüme göre verdi çok şükür 🙏🏻) yavrumuz yolda sağlıcakla gel bebeğim🤰🏻👶🏻