Arkadaşlar
Normalde ayın 28 ine doktor gün vermişti ama dün evde bacağımı iyice sakatladım .Son 3 aydır bacaklarımda sıkıntı vardı.Dün banyoda kaydım çok şükür düşmedim ama dizim hasar gördü.Şimdi asla tek başıma Yürüyemiyorum.Doktor alalım artık çok çektin ayaklarından dedi .Bebeğim 4 Aralık’ta 3200 gr dı.17 sinde heralde 3,5 u geçer.Sizce küveze girer mi?