Sulbiye sağlık ocağında ebe hanımdan bir kaç doktor önerisi aldım fakat birisi bayan birisi erkek bayan olan doktor Anadolu’da Doğumu yaptırıyormuş ve kendi özel muanesinde baya fiyatlı bakıyormuş erkek doktor işe normal Doğum yaptırmıyormuş sadece sezaryen yaptırıyormuş bende allah izin verirse normal düşünüyorum bende normalde şiddetli karın ağrısıyla Taner veya gittim bir gün sadece o boşmuş en yakın saatte ve gerçekten memnunum doktorumdan ama bayan istediğim için böyle bir anket başlattım